De Voorstad groeit

De Meiboom planten in de Winter

Het begint structuur te krijgen dat metablogje van de Vliegende Karper. Vanavond de eerste Blog eraan gekopeld zonder dat ik alles zelf moest doen en drie keer uitleggen. Het was dan nog de Blog van de spitante Cedille.  Wat zeggen ze dat vrouwen geen verstand hebben van techniek, ik kom alleen maar mannen tegen die geen verstand hebben van techniek, of die peizen er verstand van te hebben en dan tegen een boom knallen met hun tank op Michelin banden.  Is dat verstand hebben van techniek?

Trouwens de Meta-Blog waar dat ik alles een beetje van afgekeken heb, Dandelion Salad,  is opgezet door een vrouw. De Technorati Authority van Dandelion Salad is 259.  Dat is bijna 2x de score van Indymedia.be en ze is nog maar 3 jaar bezig en doet alles alleen.

Maar nu ben ik moe, zo moe dat niet meer moe kan worden. Daarnet goot ik mij een glas azijn uit in plaats van water. Die plastiek flessen van tegenwoordig gelijken allemaal op mekaar. En ik heb al een sigaret aangestoken aan de filter ook.

Bon, maar we kunnen de Meiboom planten in “t putteke van de winter. Het ding heeft een sterk karkas nu, het zal niet meer omvallen. Het vriest dat het kraakt buiten en daar sta nog geen dak op onzen blog, maar dat komt wel. Ik zou hier alle medewerkes willen danken voor hun geduld en mezelf ook voor mijn geduld.  In Gent zeggen; “Nie Pleuen”. We zullen niet pleuen, ’t is daar koud genoeg voor. Maar we zitten binnen en ’t is hier warm ;-).

Zie ook [IMC-Process] SUMMARY: Belgium Discussion

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 30/12/2008 door in Indruk en getagd als , , .

The precautionary principle

The precautionary principle or precautionary approach to risk management states that if an action or policy has a suspected risk of causing harm to the public or to the environment, in the absence of scientific consensus that the action or policy is not harmful, the burden of proof that it is not harmful falls on those taking an action.

Categorieën

Fotos in Heirniswijk genomen

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Archief

Blog Stats

  • 11,753 hits

Sitemeter

